Detox van Social Media - Reisverslag uit Wairaka, Oeganda van Wilma Kok - WaarBenJij.nu Detox van Social Media - Reisverslag uit Wairaka, Oeganda van Wilma Kok - WaarBenJij.nu

Detox van Social Media

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

01 Juli 2018 | Oeganda, Wairaka

Ja, 1 juli 2018. Het is echt waar. De overheid van Uganda gaat, is belasting aan het heffen op het gebruik van Social Media. Vanmorgen lag heel het internet eruit. Op dit moment kan ik geen gebruik maken van What's app, facebook, messenger, Skype, FaceTime en ook Linked-In kan ik niet bereiken.
Gelukkig werkt een brief of kaart wel. En ook de email werkt.
Totdat ik weet hoe ik betalen moet en een VPN verbinden kan gebruiken ga ik detoxen van Social Media.

  • 02 Juli 2018 - 10:49

    Gerdien:

    Ooooooooh!
    ...... Belasting.....? Riekt naar............
    Hoop voor alle Ugandezen dat het ‘mee gaat vallen’.
    Detox is één ding, maar ‘Cold Turkey’ is altíjd moeilijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Video-interaction coaching Family coaching FST Certified (Family Trauma Hulp)

Actief sinds 30 Jan. 2018
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 52082

Voorgaande reizen:

30 Januari 2018 - 31 December 2025

Thuis in Uganda

16 Oktober 2023 - 19 Oktober 2023

Friendship Cards en Couple Cards and more Cards

23 September 2023 - 07 Oktober 2023

Montana, Livingstone, Missoula

23 September 2023 - 07 Oktober 2023

Montana, Livingstone, Missoula

Landen bezocht: